SON DƏQİQƏ
» » Yaşıl soğanı pəhrizinizə daxil etməyin FAYDALARI

Yaşıl soğanı pəhrizinizə daxil etməyin FAYDALARI

Tarix:

29-07-2023, 09:00

/ 1 474 dəfə oxundu.
Yaşıl soğanı pəhrizinizə daxil etməyin FAYDALARI

Yaşıl soğan, həmçinin soğan və ya soğan kimi tanınan, bütün dünyada müxtəlif mətbəxlərin məşhur tərkib hissəsidir. Onlar bir sıra sağlamlıq faydaları təklif edir və yeməklərə xoş bir dad verir. Yaşıl soğanı pəhrizinizə daxil etməyin faydalarından bəziləri:

Aşağı kalorili: Yaşıl soğan aşağı kalorilidir və çəkinizi idarə etməyə və ya kalori qəbulunu azaltmağa çalışırsınızsa, yeməklərə əla əlavə ola bilər.

Qidalarla zəngindir: Yaşıl soğan C vitamini, K vitamini, A vitamini və fol turşusu da daxil olmaqla vacib vitamin və mineralların yaxşı mənbəyidir. Bu qidalar sağlam immunitet sistemini dəstəkləmək, qanın laxtalanmasını təşviq etmək, görmə qabiliyyətini qorumaq və hüceyrə böyüməsini dəstəkləməkdə mühüm rol oynayır.

Antioksidant xüsusiyyətləri: Yaşıl soğanın tərkibində flavonoidlər və kükürd birləşmələri kimi antioksidantlar var ki, bu da bədəndəki zərərli sərbəst radikalları zərərsizləşdirməyə kömək edir. Antioksidantlar oksidləşdirici stressi və iltihabı azaltmağa kömək edir, potensial olaraq xroniki xəstəliklərin riskini azaldır.

Ürək Sağlamlığı: Yaşıl soğanın tərkibindəki kükürd birləşmələri sağlam qan damarlarını təşviq edərək və ürək-damar xəstəlikləri riskini azaltmaqla ürək sağlamlığına müsbət təsir göstərə bilər.

Həzm Sağlamlığı: Yaşıl soğanda həzm sağlamlığı üçün faydalı olan pəhriz lifi var. Lif müntəzəm bağırsaq hərəkətlərini təşviq etməyə, qəbizliyin qarşısını almağa və sağlam bağırsaq mikrobiomunu dəstəkləməyə kömək edir.

Qan şəkərinin tənzimlənməsinə kömək edə bilər: Bəzi tədqiqatlar göstərir ki, yaşıl soğandakı bəzi birləşmələr insulinə həssaslığı yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər ki, bu da diabetli və ya diabet inkişaf riski olan insanlar üçün faydalı ola bilər.

Antibakterial xüsusiyyətlər: Yaşıl soğan müəyyən bakterial infeksiyalarla mübarizə aparmağa kömək edən və ümumi ağız sağlamlığına töhfə verən antibakterial xüsusiyyətlərə malikdir.

Kulinariya universallığı: Yaşıl soğan digər inqrediyentləri üstələmədən yeməklərə yumşaq və təzə soğan ləzzəti əlavə edir. Onlar müxtəlif hazırlıqlarda, o cümlədən salatlarda, şorbalarda, qızardılmış qızartmalarda və qarnir kimi istifadə edilə bilər.

Daxil etmək asandır: Yaşıl soğanları ərzaq mağazalarında asanlıqla əldə etmək olar və gündəlik pəhrizinizə daxil etmək asandır. Onları çiy, bişmiş və ya sousların və sarğıların bir hissəsi kimi yeyə bilərsiniz.

Hər hansı bir qidada olduğu kimi, yaşıl soğanın və ya hər hansı bir qidanın həddindən artıq istehlakı mənfi təsirlərə səbəb ola biləcəyi üçün mülayimlik vacibdir. Xüsusi pəhriz narahatlığınız və ya sağlamlıq vəziyyətiniz varsa, həmişə bir sağlamlıq mütəxəssisi və ya qeydiyyatdan keçmiş diyetisyen ilə məsləhətləşmək yaxşı bir fikirdir.
скачать dle 12.1

Şərhlər